Wednesday, November 24, 2010

**U*###??!!**#?*!!/!!!!!!!!

Aku jarang mencarut nih. Apetah lagi mencarut yang heavy2 sambil menyebut sesetengah bahagian anggota tubuh manusia. Setakat carutan yang menyebut nama binatang tuh stendet arr kan! Tapi hari ni aku memang nak mencarut gile2!! Aku adalah sangat hangen dengan sorang manusia yang cam sialpalis!!! Moto aku senang je beb...aku tak kacau ko, so ko takyah kacau aku! Ko jaga tepi kain ko sendirik. Tapi manusia sekor...err sekor ke?? Aku rase cam berdue ekor! Memang patut aku ekorkan sebab muke masing2 pun dah nak same dengan binatang!! Diorang berdue nih memang sgt suke nak sebok2 hal orang laen. Pegi mati la oii!!! LAHANAT!!!

BA*I LAA OII!! SIA* BA*GA*G B*D*H CAM G*MP*NG BA*I BA*I BA*I!!! MEMANG SI*L CAM P*N*EK ANA*K HARAM!!!!!!CI*LA*A LAA KORANG NIH!!!

Sebenarnye banyak aku nak tulis lagi tapi memangdangkan aku ni orang baik2 so aku rase itu jek dah memadai!

Ieee...sangat marah!! Mane stressball aku nih!!!

No comments: